دانلود File Expert HD with Clouds 2.2.8 – فایل منیجر اچ دی اندروید

تبلیغات

دانلود File Expert HD with Clouds 2.2.8 – فایل منیجر اچ دی اندروید

برنامه مدیریت فایل File Expert HD with Clouds v2.2.8 اندروید – بهینه شده برای تبلت ها و گوشی ها – نسخه ی آنلاک شده با تمامی امکانات (Unlocked)

File Expert HD with Clouds یک نرم افزار مدیریت فایل قدرتمند و پرطرفدار از گروه برنامه نویسی GeekSoft برای سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن می توانید در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود در محیطی ساده و کلاسیک به صورت حرفه ای برروی فایل ها و پوشه های خود مدیریت داشته باشید و یا به ذخیره سازی ابری فایل ها بپردازید. این نرم افزار با هدف کمک به مدیریت فایل ها با بالاترین سرعت ممکن طراحی گردیده است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی انواع فایل های خود را از طریق اتصالات متعدد برای دوستان ارسال نمایید و از دیگر ویژگی هایش بهره ببرید. اپلیکیشن فوق با میلیون ها دریافت از گوگل پلی در صدر برترین برنامه های مدیریت فایل قرار داد که مدت ها قبل نسخه ی معمولی آن را با نام File Expert with Clouds معرفی کرده بودیم و به درخواست کاربران عزیز تصمیم گرفتیم نسخه ی اچ دی آن را معرفی کنیم که طبق حرف های طراح برنامه نسخه اچ دی برای تبلت ها بسیار بهینه شده است.

خلاصه اگر به دنبال یک فایل منیجر عالی و قدرتمند برای دستگاه اندرویدی خود هستید که تمامی نیازهای شما را از یک برنامه مدیریت فایل ها انتظار دارید را براورده سازد برنامه ی کاربردی File Expert HD with Clouds را امتحان کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن File Expert HD with Clouds اندروید :

* دسترسی آسان به گالری عکس، ویدیو ، موسیقی ، کتاب های الکترونیکی ، اسناد و مدارک و غیره

* ارسال آسان فایل ها برای دوستان از طریق انواع اتصال های بلوتوث، وای فای، فضای ابری و غیره

* مدیر فایل قدرتمند با پشتیبانی از تمام عملیات های فایل اصلی مانند کپی، انتقال، حذف، ایجاد، مرتب کردن، تغییر نام، ارسال، مشاهده اطلاعات، پنهان کردن و ایجاد میانبر

* جستجوی سریع در مموری کارت و انجام عملیات بر روی نتایج جستجو

* دسترسی به کامپیوتر میزبان از طریق FTP، SFTP و …

* ایجاد و استخراج فایل های فشرده ی ZIP ، RAR ، GZIP ، TAR ، TGZ و BZ

* و ده ها قابلیت دیگر …

اپلیکیشن File Expert HD with Clouds هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را برای شما قرار داده ایم که کاملا آنلاک شده و تمامی امکانات آن در دسترس هستند.

توجه داشته باشید که: می توانیم نام برنامه ی فوق را File Expert HD with Clouds Pro Unlocked Pro features بگذاریم و تمامی قابلیت های ان در اختیار شما هستند.

تغییرات نسخه ی v2.2.8:

* رفع مشکلات و بهبدود عنلکرد برنامه

 

دانلود File Expert HD with Clouds - فایل منیجر اچ دی اندروید

 



دانلود Any.do To-do List & Task List 3.0.3 – اپلیکیشن یادآوری کارها برای اندروید

Any.do To-do List & Task List از پرطرفدارترین، بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های مدیریت کارها و قرارها برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خودتان می توانید تمامی وظایف، کارها و قرارهای روزانه ی خودتان را در زمان تعیین شده انجام دهید و از داشتن یک برنامه ی کاربردی عالی لذت ببرید! بدون شک به خاطر سپردن همه ی قرارها و کارهای روزمره برای انسان کمی دشوار است بنابراین ما به شما اپلیکیشن روبرو را پیشنهاد می دهیم تا به راحتی بتوانید سر موقع به همه ی کارهای خودتان برسید!

محیط کاربری بسیار زیبا و کلاسیک نرم افزار، توابع قدرتمند برای مدیریت حرفه ای کارها همچون همگام سازی با گوگل تسک، ویجت شگفت انگیز برای صفحه اصلی، تکرار وظایف به صورت خودکار و در دسترس بودن همه ی ویژگی ها همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی کامل ترین اپلیکیشن یادآوری کارها را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند!

برخی از امکانات و قابلیت های Any.do To-do List & Task List اندروید :

* طراحی به صورت کاملا حرفه ای با اینترفیسی واقعا خارق العاده

* دارا بودن قابلیت بکپان برای پشتیبان گیری از کارها و قرارهای کاربران

* دارا بودن ۲ تم با رنگ های تیره و روشن با امکان انتخاب توسط کاربران

* دارا بودن ویجت اختصاصی برای چک کردن کارها از طریق صفحه اصلی

* امکان اولویت بندی کارها و قرارهای شما بر اساس تاریخ ثبت و دیگر پارامترها

* دارا بودن توابعی برای حذف همه ی یادداشت ها و قرارها با لرزش گوشی شما

* دارا بودن توابعی برای ثبت قرارها از طریق صوت و بدون تایپ کردن!

* امکان اشتراک گذاری لیست کارها و قرارها با دوستان به روش های متعدد پیش فرض

* پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، هلندی، سوئدی، اسپانیایی، آلمانی ، پرتغالی، چینی، روسی و عربی

اپلیکیشن کاربردی Any.do To-do List & Task List به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز ده ها میلیون دریافت داشته و دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آخرین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.0.3: (نسخه پرمیوم و آنلاک شده!)

* رفع اشکالات متعدد و بهبود عملکرد

 

دانلود Any.do To-do List & Task List - اپلیکیشن یادآوری کارها برای اندروید

 



دانلود AutomateIt Pro 4.0.108 – اپلیکیشن هوشمند انجام کارها اندروید !

آیا دوست دارید برخی از کارهای مربوط به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود را به صورت خودکار انجام دهید و دیگر نیازی به انجام دادن آن ها به صورت دستی نباشید اپلیکیشن کاربردی و عالی AutomateIt Pro را از دست ندهید! AutomateIt Pro یکی از کاربردی ترین و بهترین نرم افزارهای اندرویدی درزمینه ی انجام خودکار کارهاست که با پیغتم روبرو در مارکت برای فروش قرار داده شده است: “اپلیکیشن آتومیت آی تی طراحی گردیده تا شما با خیال راحت و آسوده زندگی کنید!” بگذارید شما را بیشتر با این نرم افزار معرفی شده آشنا کنیم ؛ اگر میزان مصرف اسمارت فون و یا تبلت شما زیاد است می توانید به آسانی برنامه را طوری تنظیم کنید که هنگامی که شارژ گوشی به درصد خاصی مثلا ۵۰ درصد رسید ؛ میزان روشنایی به صورت خودکار کاهش یابد!

برنامه ی AutomateIt قوانین و دستورالعمل های زیادی را شامل می شود که با آن بتوانید بیشترکارهایتان را خودکار کنید و دیگر نیاز نباشید هرکاری را به صورت دستی انجام دهید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن AutomateIt Pro اندروید :

* استفاده از سنسور برای روشن و خاموش کردن خودکار بلندگو در تماس

* کم و زیادن کردن خودکار میزان صدا به هنگام وصل و یا قطع نمودن هدست به موبایل

* امکان فعال و غیرفعال سازی خودکار ویبره به هنگام بودن گوشی در حالت بی صدا

* استفاده از تمام سنسورهای دستگاه به عنوان یک محرک برای عمل مورد نظر و خاص

* دارا بودن تابع قدرتمند Rule Active Period برای فعال کردن اعمال در روزهای خاص

* دارا بودن یک محیط کاربری فوق العاده ساده و حرفه ای با امکان سفارشی سازی سریع کارها

اپلیکیشن فوق العاده ی AutomateIt Pro هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم!

تغییرات نسخه ی v4.0.108 : (ورژن جدید)

* بروزرسانی ترجمه + رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

 

دانلود AutomateIt Pro - اپلیکیشن هوشمند انجام کارها اندروید !

 



دانلود AppMgr Pro III (App 2 SD) 3.43 – انتقال برنامه ها به کارت حافظه اندروید

AppMgr Pro III یک نرم افزار قدرتمند و محبوب انتقال برنامه ها و بازی های حافظه به مموری کارت، مخفی و فریز نمودن برنامه ها و مدیریت اپلیکیشن ها مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۲۰ میلیون دانلود از گوگل پلی از برترین برنامه های اندرویدی به شمار می رود. همانطور که می دانید یکی از دغدغه های افراد کم بودن حافظه داخلی گوشی برای نصب اپلیکیشن هاست ولی با نصب و کمک نرم افزار AppMgr Pro III می توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه همه ی اپلیکیشن های روی حافظه ی داخلی را به مموری کارت انتقال دهید و حافظه ی داخلی را خالی نمایید!

گذشته از قابلیت انتفال اپلیکیشن ها به مموری کارت، شاید شما دوست نداشته باشید که برنامه های سیستمی خود گوشی را جلوی چشمانتان ببینید و به کلی آن را از لیست app drawer مخفی نمایید ؛ بله این امکان نیز در برنامه ی کاربردی App 2 SD فوق تعبیه شده است.

برخی از ویژگی های برنامه AppMgr Pro III App 2 SD اندروید:

* دارا بودن توابعی برای انتقال دسته جمعی و یا تکی اپلیکیشن ها به کارت حافظه

* دارا بودن تابع انتقال برنامه ها از مموری کارت به حافظه ی داخلی و بالعکس

* نمایش اطلاعات کاملی از اپلیکیشن ها از جمله فضای اشغال شده ، فضای کل و فضای خالی حافظه گوشی و کارت حافظه

* نمایش یک پیغام هشدار در هنگام نصب اپلیکیشن ها برای انتقال به کارت حافظه

* دارا بودن تابعی قدرتمند برای پاکسازی حافظه ی پنهان موبایل تنها با یک ضربه و لمس

* دارا بودن ویجت اختصاصی و بسیار شیک برای قرار دادن در صفحه ی اصلی موبایل

* امکان مرتب سازی اپلیکیشن ها بر اساس پارامترهای نام، حجم و یا زمان نصب و راه اندازی

* دارا بودن توابع کاربردی حذف دسته ای برنامه ها، فریز نرم افزارها، پشتیبانی از Move2SD Enabler، سفارشی سازی قسمت های مختلف برنامه و ...

اپلیکیشن AppMgr Pro III هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۱.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v3.43: (نسخه کرک شده)

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

دانلود AppMgr Pro III (App 2 SD) - انتقال برنامه ها به کارت حافظه اندروید

 

 

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 9
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline