دانلود ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers 4.5.4 – والپیپر و رینگتون اندروید!

تبلیغات

دانلود ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers 4.5.4 – والپیپر و رینگتون اندروید!

ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers نرم افزاری عالی و رایگان با بیش از صد میلیون کاربر از سراسر جهان از پرطرفدارترین، بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای Personalization موجود در گوگل پلی به شمار می رود که ان را به همه ی شما و کاربرانی که به تنوع زیاد برروی موبایل خود علاقه دارند و دوست دارند که هرروزشان را با یک والپیپر جدید و یا رینگتون مختلف اغاز کنند پیشنهاد می دهیم! با استفاده از این برنامه ی کاربردی می توانید به رایگان به میلیون ها والپیپر و زنگ موبایل برای دیوایس اندرویدی خود دسترسی داشته باشید و تنها با یک کلیک اقدام به دانلود ان ها کرده و یا از طریق خود برنامه به صورت مستقیم والپیپرها و رینگتون ها را برروی موبایل خود اعمال نمایید.

اپلیکیشن ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers که با تمامی اتصال های اینترنت اعم از ایرانسل، همراه اول، وای فای و .. کار می کند علاوه بر اینکه هزاران والپیپر و رینگتون را شامل می شود، روزانه ده ها مورد جدید به ان اضافه می شود و به گونه ای از بهترین برنامه های اندرویدیست.

برخی از ویژگی ها و امکانات برنامه ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers اندروید :

* طبقه بندی مرتب والپیپرها، عکس ها و … در دسته بندی های مختلف

* دانلود انواع مجموعه آهنگ های زنگ و اطلاع رسانی برای تلفن های موبایل

* امکان تنظیم اسان تصاویر پس زمینه و رینگتون از داخل برنامه توسط کاربر

* دارا بودن ویجت اختصاصی برای سرعت بخشیدن به دسترسی تغییر والپیپر

* دارا بودن توابعی کاربردی و عالی برای تغییر خودکار تصاویر پس زمینه

* دارا بودن گزینه ای برای اضافه کردن والپیپر و رینگتون بهعلاقه مندی ها

اپلیکیشن ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی کرک شده با تمامی امکانات ان را به درخواست کاربران در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که :

۱ - سرورهای ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers فیلتر شده است و برای دسترسی به والپیپرها و رینگتون ها حتما باید فیل-ترشکن داشته باشید.

۲ - نسخه ای از نرم افزار ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers را که برای شما قرار داده ایم نسخه ی بدون تبلیغات و با تمامی امکانات است.

تغییرات نسخه ی v4.5.4:

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers - والپیپر و رینگتون اندروید!

 



دانلود Lightning Launcher eXtreme 10.5.2 – لانچر بسیار سبک اندروید

Lightning Launcher eXtreme یکی از زیباترین، سریع ترین و سبک ترین لانچرهای اندرویدی است که گروه برنامه نویسی PierroX نسخه های مختلفی از ان را در مارکت اندروید (Google Play) معرفی نموده است و اما … بهترین و کامل ترین نسخه ی ان همین نسخه ی پیش رو یعنی eXtreme می باشد که تمامی ویژگی های عالی را شامل می شود و تصمیم گرفتیم ان را معرفی کنیم. سازنده ی این لانچر ادعا می کند که سریع ترین و سبک ترین لانچر اندرویدی را طراحی کرده است و اگر شما هم می خواهید بدانید که آیا سریع ترین است آن را امتحان کنید! با این لانچر می توانید به سفارشی سازی بخش های مختلف اینترفیس دستگاه خودتان بپردازید و ان را بسیار زیباتر جلوه دهید.

نسخه ی eXtreme لانچر عالی Lightning Launcher هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و با ده ها هزار خرید دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که نسبت به لانچرهای دیگر دارای امتیاز بالاتریست.

برخی از امکانات و قابلیت های لانچر Lightning Launcher eXtreme اندروید:

* پشتیبانی از drawer با قابلیت ایجاد پوشه، مخفی کردن برنامه ها، مشاهده برنامه های در حال اجرا و غیره

* دارا بودن بخش مدیریت قفل صفحه نمایش برای انتخاب از میان چندین مورد از قفل های متعدد

* امکان اضافه کردن شورت کات ی همان میانبرها به تعداد نامحدود با نگه داشت روی آیکون اپلیکیشن

* در اختیار قرار دادن انواع تنظیمات مربوط به تم، رنگ ها، نوشته ها، والپیپر، اندازه و نوع آیکون ها

* نمایش App killer در همه ی جای گوشی برای بستن و یا کشتن برنامه ها توسط کاربر با یک لمس

* پشتیبانی از ویجت ها: امکان قرار داد ویجت هایی شیک در صفحه اصلی برای دسترسی سریع به بخش ها

اگر دوست دارید لانچر عالی Lightning Launcher eXtreme را تجربه کنید ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان رابه صورت رایگان برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v10.5.2 :

* اضافه شدن پشتیبانی از Android 5.0

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Lightning Launcher eXtreme - لانچر بسیار سبک اندروید

 



دانلود dodol Launcher 1.4.5473 – لانچر نو ظهور و جدید اندروید

لانچرها نرم افزارهایی هستند که مخصوص افراد و کاربرانی ساخته شده که از اینترفیس و ظاهر اسمارت فون و یا تبلت خود خسته شده اند و نیاز به کمی تنوع دارند! پس از معرفی چندین لانچر قدرتمند و پرطرفدار این بار قصد معرفی یک لانچر نو ظهور و جدید با نام dodol Launcher – phone decor را داریم که به گفته ی طراح تمام نیازهای شخصی سازی کاربران اندرویدی را برطرف می سازد و بی شک یکی از زیباترین و بی نظیرترین لانچرهای اندرویدیست! اگر به دنبال یک برنامه هستید که ظاهر گوشی خودتان را مطابق با سلیقه ی خودتان شخصی سازی نمایید و ظاهر آن را مطابق با میل خود طراحی کنید می توانید از لانچر dodol نمایید! این لانچر که مدت زمان زیادی از انتشار آن نمی گذرد، بیش از پنج میلیون بار توسط کاربران اندرویدی از گوگل پلی دریافت گردیده و در صدر برترین و محبوب ترین لانچرهای اندرویدی قرار دارد و آن را به شما پیشنهاد می دهیم که آن را امتحان کنید.

برخی از امکانات، قابلیت ها و ویژگی های dodol Launcher – phone decor اندروید :

* در اختیار قرار دادن انواع ویجت های اختصاصی تمیز کننده حافظه، میانبر و غیره

* امکان تغییر انواع قسمت های گوشی از جمله فونت، آهنگ زنگ و صفحه کلید

* یک قسمت دایره ای شکل برای دسترسی سریع به قسمت های مختلف از جمله تنظیمات

* امکان سفارشی سازی تمام آیکون های گوشی با طیف گسترده ای از تنظیمات

* دارا بودن طیف گسترده ای از تم های متنوع و فوق العاده زیبا با پشتیبانی از تم های لانچر Go

* ارائه شده به صورت کاملا رایگان بر خلاف لانچرهای موجود دیگر

لانچر dodol Launcher – phone decor اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.4.5473 :

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود dodol Launcher – phone decor - لانچر نو ظهور و جدید اندروید !

 



دانلود KK Launcher (Lollipop &KitKat) 5.6 – لانچر اندروید!

لانچر KK Launcher (Lollipop &KitKat v5.6 با امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ و میلیون ها دریافت از گوگل پلی – نسخه ی آنلاک شده و پرایم با تمامی امکانات

KK Launcher (Lollipop &KitKat یک لانچر فوق العاده زیبا و پرطرفدار با اینترفیس دوست داشتنی و عالی از جدیدترین آپدیت اندروید یعنی آندروید L مخصوص گوشی های اندرویدی است که طبق حرف های طراح آن اگر بخواهیم سه مورد از بهترین لانچرهای اندرویدی را نام ببریم بدون شک یکی از آن ها همین لانچر پیش رو خواهد بود! با استفاده از این لانچر شما می توانید ابتدا اینترفیس اندروید ۵.۰ را به دستگاه خود هدیه دهید و سپس براحتی تمامی بخش های ظاهر کاربری آن را مطاق با سلیقه ی خود شخصی سازی نمایید. به طور کلی اگر به دنیال یک لانچر زیبا با محیط کاربری حرفه ای اما ساده هستید می توانید لانچر زیبای KK Launcher (Lollipop &KitKat را امتحان کنید.

البته ناگفته نماند که لانچر KK Launcher (Lollipop &KitKat نسبت به تمامی لانچرهای عرضه شده از جمله آپکس، نوآ و … دارای ویژگی های بیشتری (+۲۰ مورد) است و آن را به تمامی دوستداران اندرویدی ۵.۰ پیشنهاد می دهیم.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن KK Launcher (Lollipop &KitKat اندروید:

* دارا بودن تم زیبای Android L theme از آخرین آپدیت اندروید یعنی آندروید ۵.۰

* پشتیبانی از آیکون پک های بسیار زیبا با +۱۰۰۰ مورد در گوگل پلی (بیشتر رایگان)

* سفارشی سازی بسیار پیشرفته با +۲۰۰ تنظیمات برای شخصی سازی ظاهر دستگاه

* ۴ کشو مرتب سازی برای مرتب سازی برنامه بر اساس پارامترهای نام، زمان و دیگر موارد

* امکان گرفتن نسخه ی پشتیبان از تنظیمات و طرح های لانچر با قابلیت بازیابی سریع

* به همراه ده ها ویژگی دیگر همچون Launcher Drawer، Launcher Dock، ویرایش آیکون و …

لانچر KK Launcher (Lollipop &KitKat هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : نسخه ای از لانچر KK Launcher (KitKat,L launcher را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی پرایم – Prime با تمامی امکانات در دسترس هست :)

تغییرات نسخه ی v5.6:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود KK Launcher ( Android L UI ) - لانچر کیت کت (اندروید ال)

 



دانلود Yahoo Aviate Launcher 2.1.4.2 – لانچر فوق العاده یاهو اندروید!

Yahoo Aviate Launcher یک لانچر جدید و فوق العاده از کمپانی معروف یاهو برای سیستم عامل اندروید است که بر خلاف لانچرهای دیگر همچون گو، آپکس، نوا و … به صورت کاملا هوشمندانه طراحی شده است به گونه ای که قادر است به صورت خودکار و هوشمندانه سازماندهی حرفه ای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما را در دست بگیرد، در طول روز برنامه ها و اطلاعات مورد نیاز را به صورت هوشمند در اختیارتان قرار دهد و تجربه هوشمندترین لانچر اندرویدی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر از طاهر تکراری اینترفیس موبایل خود خسته شده اید و دوست دارید یک اینترفیس جدید و هوشمندانه را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما لانچر یاهو است که بدون شک ارزش امتحان کردن را خواهد داشت و شاهد هوشمندی ان خواهید بود.

لانچر یاهو که با عنوان Yahoo Aviate Launcher عرضه شده است کاملا رایگان است و بدون نیاز به هیچگونه خرید تمامی ویژگی های ان در دسترس هستند و از تمامی آیکون پک های منتشر شده برای لانچرهای گو، آپکس، نوا و … پشتیبانی می نماید و یاهو قول این را داده است که بزودی آیکون پک هایی اختصاصی و شیک را روانه ی مارکت نماید.

برخی از قابلیت ها و امکانات لانچر عالی Yahoo Aviate Launcher اندروید :

* دارا بودن ناوبری ساده و آسان برای حرکت بین صفحه ها به آسان ترین شکل ممکن

* سازماندهی خودکار برنامه ها و بازی ها نصب شده بر اساس پارامترهای مختلف

* امکان سفارشی سازی لانچر با کارهایی همچون انتخاب پوسته، تغییر والپیپر و ..

* دارا بودن اینترفیسی بسیار زیبا و حرفه ای به همراه توابع کاربردی و عالی

اپلیکیشن Yahoo Aviate Launcher هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را که مربوط به August , 2014 می باشد را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.1.4.2: (آپدیت شد)

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد و کارایی

 

دانلود Yahoo Aviate Launcher - لانچر فوق العاده یاهو اندروید!

 



دانلود Chronus: Home & Lock Widget 4.8.1.1 – مجموعه ویجت اندروید !

Chronus – Home and Lock widget نرم افزاری عالی و کاربردی در زمینه ی ویجت برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید ویجت هایی کاملا سفارشی با ظاهری شیک را در هوم اسکرین و یا لاک اسکرین اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید و آن ها را زیباتر از همیشه جلوه دهید. این برنامه ویجت های مختلف آب و هوا، تقویم و ساعت های دیجیتیال و آنالوگ را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید از میان آن ها به دلخواه انتخاب کنید و مطابق با سلیقه ی خودتان رنگ و ظاهر آن را شخصی سازی نمایید. نسخه ای از برنامه ی کاربردی فوق را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی Pro و حرفه ای است و تمام امکانات باز شده و می توانید از آن ها نیز بهره ببرید (قابلیت هایی همچون ست کردن بک گراند، ترازسازی ساعت دیجیتال برای چپ، راست و وسط صفحه و …)

برخی از قابلیت ها و امکانات Chronus – Home and Lock widget اندروید :

* امکان قرار دادن ویجت های آب و هوا، ساعت و تقویم در صفحه اصلی و قفل صفحه

* امکان هایلایت و نمایش رویدادهای تقویم با رنگ های سفارشی و فونت دلخواه شما

* امکان تغییر فونت متن همه ی ویجت های قرار داده شده در صفحه اصلی و لاک اسکرین

* ضربه زدن برروی ویجت های قرار داده شده برای نمایش اطلاعات دقیق

* امکان انتخاب از میان آیکون های مختلف و شیک آب و هوا توسط شما

* امکان تعیین محل قرارگیری ویجت ها در مکان های دلخواه کاربر

* امکان انتخاب از میان ساعت ها مختلف دیجیتال و آنالوگ برای نمایش

* دارا بودن محیطی کاربری ساده و بسیار کلاسیک و استفاده ی آسان از برنامه

برنامه ی کاربردی Chronus – Home and Lock widget هم اکنون در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۲ می باشد که از برترین ها محسوب می شود و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسروید، جدیدترین نسخه ی آن را به رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v4.8.1.1: (نسخه ی حرفه ای (Pro) و آنلاک شده!)

* اضافه شدن پشتیبانی از Android 5.0

* اضافه شدن چندین قابلیت جدید

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

 

دانلود Chronus - Home and Lock widget - مجموعه ویجت اندروید !

 



دانلود LINE DECO 2.1.1 – اپلیکیشن لاین دکو اندروید!

اگر از طرفداران اپلیکیشن های کمپانی لاین (لاین کمرا، لاین مسنجر و …) هستید اپلیکیشن LINE DECO را از دست ندهید! با استفاد از اپلیکیشن LINE DECO – Wallpapers & Icons می توانید اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود را مطابق با برنامه های لاین سفارشی سازی کنید! این نرم افزار تمامی شخصیت های دوست داشتنی و تصاویر پس زمینه ی مربوط به لاین را به ظاهر اندروید شما هدیه خواهد داد و نکته ی قابل توجه اینجاست که تا به این لحظه بیش از ۱۵ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از برترین ها به شمار می رود!

برخی از ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن LINE DECO اندروید :

* آیکون های اختصاصی مطابق با برنامه های لاین

* والپیپرهای زیبای اچ دی مطابق با برنامه لاین

* اعمال اسان و سریع برروی موبایل اندرویدی خود

* شامل انواه دکوپک های زیبا برای انتخاب توسط کاربر

* کاملا رایگان و بدون هیچگونه تبلیغات اضافی

اپلیکیشن LINE DECO به صورت رایگان عرضه شده است و دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید به درخواست مکرر کاربران ان را معرفی نموده ایم و دارای حجمی بسیار کم است.

تغییرات نسخه ی v2.1.1:

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود LINE DECO - اپلیکیشن لاین دکو اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 5
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline