دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود Partyrs 1.0 – بازی سرگرم کننده پازلی اندروید!

Partyrs یک بازی سرگرم کننده پازل بسیار زیبا و ساده از استودیوی بازیسازی Shelly Alon برای دستگاه های اندرویدی است که در سال ۲۰۱۵ با قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم ان را در اسرع وقت حضور شما دوستداران بازی های پازل معرفی نماییم! در این بازی شما به عنوان یک بازیکن با بیش از ۳۰ موجود کوچک و دوست داشتنی همراه می شود و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. روش بازی بدین صورت است که شما باید تمامی امکانات را برای زندگی این موجودات فراهم اورید تا آسوده به زندگی خود ادامه دهند. هنگامی که بازی را اجرا می کنید با یک محیط کودکانه روبرو می شوید که احساس می کنید بسیار آسان است اما بهتر است بدانید که پس از پشت سر گذاشتن مراحل شش و هفت بازی دشوار می شود و بیشتر شما را به چالش می کشاند.

برخی از ویژگی های بازی پازل Partyrs اندروید :

* شامل +۳۰ موجود دوست داشتنی

* بازی در مکان های متعدد همچون جنگل، خانه و …

* بارش برف برای واقعی جلوه دادن محیط بازی

* قوانین ساده با گیم پلی چالش برانگیز

* بدون هیچگونه تبلیغات و یا خرید توسط شما

بازی Partyrs هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا می شود…

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول در گوگل پلی.

 

دانلود Partyrs - بازی سرگرم کننده پازلی اندروید!

 



دانلود Goblin Defenders for VK 1.5.213 – بازی مدافع شیطان 2 اندروید!

Goblin Defenders for VK v1.5.213 – نسخه ی دوم بازی برج دفاعی پرطرفدار “مدافعان شیطان” اندروید همراه دیتا – آفلاین

Goblin Defenders for VK نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبای مدافع شیطان از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Alawar Media برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است که در آن  بر خلاف اکثر عناوینی که در آن ها، نژاد های جن ها و اورک ها دشمنانتان به حساب می آیند، باید از این موجودات درخواست کمک کنید تا به سرزمینتان بیایند و در نبرد ها شرکت داشته باشند! بله… در این بازی همانند نسخه ی پیشین خود در اوایل بازی چندین اسلحه ی قدرتمند و ویرانگر در اختیار بازیکن قرار می گیرد که با آن ها دشمنان را با راه های مختلف تکه تکه کنند! با پیشرفت در بازی می توان این اسلحه ها را بهبود بخشید، اما باید با دقت بیشتری این کار را انجام داد چرا که، با گذشت چند ساعت از بازی و در مراحل بعدی، بازی سخت تر هم می شود و باید تصمیم بگیرید که اسلحه یا پایگاه تان را مقاوم تر و قدرتمند تر کنید. در این بازی مبارزه همانند سبک های دیگر فقط از یک جهت نیست، بلکه شیاطین برای دستبرد به مخازن شما از زاویه هایی مختلف حمله می کنند و همین امر باعث پیچیده تر شدن و جذاب تر شدن بازی می شود. پس از چندین سری از حمله پیاپی شیاطین، غول ها و رئیسان حمله می کنند که بدون شک از پای درآوردن آن ها نیاز به یک استراتژیک قوی در ساخت برج و نوع چنیش آن ها دارد! اگر به بازی های برج دفاعی اندروید علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید به هیچ وجه Goblin Defenders for VK را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی برج دفاعی Goblin Defenders for VK اندروید :

* ۶۰ جنگ بسیار خشمگین در سراسر سه جهان مختلف!

* انواع قهرمانان مختلف: Fox, Goblin, Robot و Necromant

* ۶ برج مختلف اولیه برای استفاده و از بین بردن دشمنان

* انواع معادن سوداور مختلف همچون معدن سنگ !

* پخش موسیقی هایی منحصر به فرد در هر منطقه

* بروزرسانی مکرر با اضافه شدن سطح ، قهرمان و غیره

* دارا بودن گرافیک فوق العاده بالا و خیره کننده

بازی Goblin Defenders for VK هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی ان را به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v1.5.213:

* رفع اشکالات مختلف

 

دانلود Goblin Defenders for VK - بازی مدافع شیطان 2 اندروید!

 



دانلود Overkill 2 1.46 – بازی اکشن و تفنگی اندروید + فایل دیتا

Overkill 2 v1.46 – بازی تفنگی بسیار هیجان انگیز اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

پس از معرفی چندتا از بهترین بازی های اکشن برای اندروید این بار قصد معرفی نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا و محبوب Overkill را داریم که آن را به تمام افرادی که به اسلحه علاقه مندند پیشنهاد می کنیم! نسخه ی دوم بازی Overkill که نسبت به نسخه ی اول گرافیک بالاتری دارد در رده ی بازی های محبوب قرار دارد و در آن باید با سلاح های قدرتمند خود ، به جنگ با دشمنان بروید. گرافیک سه بعدی و عالی بازی از یک طرف و در دسترس بودن ۳۰ اسلحه ی قوی از طرف دیگر دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی اکشن را در دیوایس شما به ارمغان آورند. مهم ترین ویژگی بازی آمیختن کنترلر ساده در کنار گیم پلی چالش برانگیز می باشد که باعث می شود احساس کنید بدر حال بازی با کنسول هستید ! انواع و اقسام سلاح ها از تفنگ های دوربین دار گرفته تا مسلسل ها و تفنگ های ساچمه ای در اختیار شماست ، پس حواس خود را به طور کامل جمع کنید و با آن ها دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.

برخی از ویژگی های بازی Overkill 2 اندروید :

* امکان ارتقاع سلاح های در دسترس

* دارا بودن گرافیک خیره کننده

* در دسترس بودن انواع سلاح ها و تجهیزات به همراه زره

* دشمنان سه بعدی و وحشتناک خون خوار

* انجام چندین ماموریت چالش برانگیز

* امکان کنترل و فرستادن هواپیماهای بدون سرنشین

* نمایشگاه تفنگ برای انتخاب دلخواه اسلحه

* کاراکترهای واقعی و حالت های مختلف بازی

امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی بازی Overkill 2 را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب علاوه بر مشاهده ی تصاویری از بازی آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.46:

* جدید : New Android SDK integration

* بهبود گیم پلی بازی و رفع مشکلات

 

دانلود Overkill 2 - بازی اکشن و تفنگی اندروید + فایل دیتا

 



دانلود Dynamix 2.0.8 – بازی موزیکال “دینامیکس” اندروید!

Dynamix 2.0.8 FULL Unlocked – بـازی مـوزیـکـال بـسـیـار هـیـجـان انـگـیـز “دیـنـامـیـکـس” انـدرویـد هـمـراه دیـتـا + تـریـلـر – اجـرای آفـلـایـن

Dynamix یک بازی موزیکال فوق العاده زیبا و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی C4 Cat برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان عرضه شده است و مثل همیشه تصمیم گرفتیم اخرین و جدیدترین نسخه ی آن را همزمان با انتشار در گوگل پلی و برای اولین بار معرفی نماییم. این بازی آمده است تا سبک و تجربه ای جدید از بازی های موزیکال را در دستگاه اندرویدی شما به ارمغان بیاورد، به گونه ای که در مسیری تون های موسیقی به سمت پایین حرکت می کنند و شما باید با سرعت و دقت بالای خود ان ها را لمس کنید و علاوه بر گوش دادن به موسیقی هایی شگفت انگیز، سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. گرافیک اچ دی، صداگذاری و پخش موسیقی هایی مهیج، گیم پلی خاص و کنترلرهای عالی همگی در بازی دست به دست هم داده اند تا یک بازی عالی را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی موزیکال Dynamix اندروید :

* شامل صدها سطح مختلف و بسیار چالش برانگیز

* باز کردن موزیک ها و سطح های جدید و فوق العاده

* پخش انواع موزیک های مختلف هونگ کونگ

* طراحی های منحصر به فرد برای سطوح مختلف

* گرافیک HD به همراه گیم پلی و کنتررلرهای منحصر ب هفرد

بازی Dynamix هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید آخرین نسخه ی فول ان را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم که آفلاین اجرا می شود. برای مشاهده ی عکس ها و تریلری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v2.0.8:

* تغییراتی برای این ورزن ذکر نشده است.

 

دانلود Dynamix - بازی موزیکال "دینامیکس" اندروید!

 



دانلود BlueStacks 0.9.2 Build 4061 – نرم افزار بلواستیک اندروید!

BlueStacks v0.9.2 Build 4061 Kitkat Rooted Offline – بهترین نرم افزار اجرای بازی ها و برنامه های اندروید برروی کامپیوتر! نسخه ی روت و مود شده با اجرای کاملا آفلاین – تست شده و با حجمی معادل ۴۳۶ مگابایت ! اخرین نسخه ی منتشر شده + آموزش نصب و اجرا به صورت تصویری!

BlueStacks – بلواستیک بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی برروی ویندوز است که با نصب آن برروی کامپیوتر شخصی خود می توانید سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و تمامی بازی ها و برنامه های اندرویدی را از طریق کامپیوتر اجرا کنید! شاید شما از کاربرانی باشید که مایلید برنامه ها و بازی هایی را که از سطح اینترنت دانلود می کنید را قبل از اینکه برروی موبایل خود نصب کنید ان را تست کرده و از بابت بدون مشکل بودن خیالتان راحت شود ما به شما نرم افزار عالی بلو استیک را پیشنهاد می دهیم که تا به امروز هزاران بار توسط کاربران فارسرویدی درخواست داده شده بود و تصمیم گرفتیم نسخه ی کاملا آفلاین ان را خدمت شما معرفی نماییم!

شاید در سطح اینترنت نسخه های مختلفی از این نرم افزار را مشاهده کنید که نیاز به دانلود دارند و حتی اگر نیاز به دانلود نداشته باشند روت شده نیستند ؛ نسخه ای از نرم افزار BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی بدون نیاز به اینترنت است و بدون هیچ گونه دانلودی و کاملا آفلاین اجرا می شود و بهترین و کامل ترین نسخه ی موجود است.

برخی از ویژگی ها و امکانات نرم افزار BlueStacks اندروید :

* اجرای همه بازی های اندرویدی (چه با دیتا و چه بدون دیتا)

* اجرای همه ی برنامه ها و اپلیکیشن های اندرویدی بدون مشکل

* شبیه سازی محیط اندرویدی در پنجره ای به صورت تمام صفحه

* نصب آسان و بدون هیچگونه دانلود و یا دشواری در کار کاربر

نسخه ای از برنامه ی کاربردی BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم دارای سه ویژگی عالی روت شده، مود شده و کاملا آفلاین است و دارای حجمی معادل +۴۰۰ مگابایت است که ان را به همه کاربران دوستدار شبیه سازی اندروید پیشنهاد می دهیم که فارسروید ان را در اختیار شما قرار می دهد.

توجه داشته باشید که :

۱ - نسخه ی پیش رو از برنامه BlueStacks نسخه روت شده است به گونه ای که برنامه هایی که نیاز به روت دارند نیز برروی کامپیوتر شما اجرا شده و بخوبی کار میکند!

۲ - با نصب شدن این نرم افزار برروی ویندوز شما ؛ تمامی برنامه ها و بازی هایی که با فرمت APK هستند به صورت اجرایی در می آیند و با کلیک برروی ان ها اقدام به نصب ان ها می نمایید!

 

دانلود BlueStacks - نرم افزار بلواستیک اندروید!

 



دانلود Power Clean – Fast Cleaner 2.3.13 – بهینه ساز اندروید!

Power Clean – Fast Cleaner v2.3.13 – یک اپلیکیشن کارساز و عالی برای بهینه سازی مصرف باتری، حافظه و دیگر موارد مخصوص اندروید

Power Clean – Fast Cleaner یکی از بهترین، پرطرفدارترین و کارسازترین نرم افزار بهینه سازی اندروید می باشد که توسط استودیوی LIONMOBI به صورت کاملا رایگان عرضه شده و تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران سراسر جهان تنها از گوگل پلی دریافت شده است. شاید برای شما نیز این مشکل پیش آمده باشد که پس از مدتی کار با دستگاه اندرویدی خود با کُندی سرعت پردازش مواجه شده باشید؟! در این گونه مواقع باید به سراغ برنامه های بهینه ساز اندروید بروید ؛ به گونه که با استفاده از این نرم افزار می توانید به اسانی در محیطی ساده فایل ها و پوشه های بیهود و غیرضروری را حذف، اپلیکیشن های غیرضرروری را متوقف و مدیریتی کلی برروی بخش های مختلف داشته باشید تا سرعت گوشیتان چند برابر افزایش یابد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Power Clean – Fast Cleaner اندروید :

* حذف فایل های غیرضرروی برای افزایش سرعت پردازش دستگاه

* متوقف سازی آسان برنامه ها و بازی های غیرضروری برای افزایش حافظه رَم

* حذف تاریخچه مرورگر، پاکسازی محتوای کلیپ بورد و دیگر موارد بهینه سازی

* نمایش اطلاعات دستگاه: سی پی یو، جی پی یو، مموری، دوربین و غیره

* متوقف سازی برنامه هایی که باعث افزایش مصرف باتری می شوند

* دارا بودن محیط کاربری و اینترفیس بسیار ساده و دوست داشتنی

اپلیکیشن Power Clean – Fast Cleaner هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را به صورت کاملا رایگان با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

توجه داشته باشید که : در نسخه ی جدید (۲.۲.۱۳) نام برنامه از Power Clean – Optimize Cleaner به Power Clean – Fast Cleaner تغییر داده شده است.

تغییرات نسخه ی v2.3.13:

* رفع اشکالات مختلف برنامه به همراه رفع باگ های نرم افزاری

 

دانلود Power Clean - Optimize Cleaner - بهینه ساز اندروید!

 



دانلود Weather & Clock Widget Ad Free 2.5.1 – برنامه هواشناسی اندروید

تا به این لحظه نرم افزارهای مختلفی در زمینه ی هواشناسی را برای اندروید معرفی کرده ایم و امروز نیر قصد معرفی یکی دیگر از بهترین برنامه های هواشناسی با نام Weather & Clock Widget Ad Free را داریم که با قیمت ۲.۹۹ دلار در مارکت اندروید (Google Play) به فروش می رود و با ده ها هزار خرید توسط کاربران از سراسر دنیا از برترین برنامه ها و ویجت های هواشناسی به شمار می رود. با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با وارد کردن نام شهر دلخواه خود از وضعیت آب و هوای آن منطقه باخبر شوید و یا به مشاهده ی اطلاعات آب و هوایی همچون میزان رطوبت، سرعت و جهت باد و دیگر پارامترهای مختلف بنشینید! از طرفی شاید دوست داشته باشید که به پیش بینی وضعیت آب و هوایی شهرهای مختلف جهان بپردازید! بله با این برنامه می توانید با سرعتی بالا آب و هوای مناطق جهان را تا ۵ روز آینده بیش بینی نمایید و تجربه ی بهترین برنامه ی هواشناسی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

به طور کلی نرم افزار کاربردی Weather & Clock Widget Ad Free تنها با دارا بودن ۴ مگابایت حجم تمامی انتظاراتی را که از یک برنامه هواشناسی کامل دارید را برآورده می سازد و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک برنامه هواشناسی همه جانبه هستند پیشنهاد می دهیم.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Weather & Clock Widget Ad Free اندروید:

* دارا بودن انواع ویجت های شیک در سایزهای مختلف برای صفحه اصلی

* نمایش دمای محیط و شهرهای دلخواه شما در نوار وضعیت موبایل شما

* امکان پیش بینی شرایط آب و هوایی به صورت دقیق تا ۵ روز آینده !

* امکان غیر فعال کردن دسترسی به اینترنت اپراتورها در صورت در دسترس بودن رومینگ

* امکان تنظیم واحد نمایش درجه حرارت با دو پارامتر سانتیگراد و فارنهایت

* بروز رسانی شرایط آب و هوایی به صورت خودکار در بازه های زمانی ۱۵ ثانیه تا ۱۲ ساعت

* دارا بودن توابع کاربردی زمان طلوع و غروب آفتاب، جستجوی محل، امکان تعیین منبع اینترنتی، مشاهده فاز ماه،

* امکان به اشتراک گذاری شرایط آب و هوا و یا اطلاعات محل با دوستان خود

* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، پرتغالی، مجارستانی، فرانسوی، عربی، ایتالیایی، چینی و …

اپلیکیشن Weather & Clock Widget Ad Free هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v2.5.1:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود Weather & Clock Widget Ad Free - برنامه هواشناسی اندروید

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline