دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود Fishing Superstars: Season 2 2.5.1 – بازی ماهیگیری اندروید

Fishing Superstars: Season 2 – ستاره های ماهیگیری : فصل ۲ یک بازی جدید و فوق العاده زیبای دیگر از سری بازی های فیشینگ سوپراستار از استودیوی بازیسازی GAMEVIL مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۵۰ میلیون دریافت از گوگل پلی در صدر برترین و بهترین بازی های سبک Sports قرار دارد! در این بازی شما به عنوان یک بازیکن به انواع دریاچه های مناطق مختلف دنیا سفر می کنید و با صید ماهی های متنوع به جمع آوری امتیاز پرداخته و با دیگر کاربران جهان بر سر این موضوع که چه کسی در ماهیگیری برترین است و بیشترین صید را انجام می دهد رقابت کنید!

بازی نسبت به حجم کم خود دارای گرافیکی عالی و صداگذاری مهیج است و هزاران کاربر در مورد نقد بازی به خوبی یاد کرده اند و ما امروز در فارسروید مثل همیشه پیش قدم شده ایم و آن را برای شما آماده و معرفی نموده ایم.

برخی از ویژگی های بازی ماهیگیری Fishing Superstars: Season 2 اندروید:

* واکش نشان دادن دستگاه نسبت به محیط برای تجربه یک بازی ماهیگیری واقعی!

* ماهیگیری در انواع و اقسام مناطق عجیب و غریب از سراسر دنیا

* صید صدها مورد از انواع مختلف ماهی ها و قرار دادن آن ها در آکواریوم برای پرورش!

* در دسترس بودن طیف گسترده ای از لوازم ماهیگیری برای خرید و استفاده در هنگام صید

* رقابت در برابر دیگر کاربران سراسر دنیا بر سر موضوع بهترین و بزرگترین ماهیگیر دنیا !؟

بازی ماهیگیری هیجان انگیز Fishing Superstars: Season 2 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را در اختیار شما قرار می دهیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد…

تغییرات نسخه ی v2.5.1:

* اضافه شدن ویژگی های زمستان

* رفع مشکلات بازی و بهبود عملکرد

 

دانلود Fishing Superstars: Season 2 - بازی ماهیگیری اندروید

 



دانلود MoboPlayer 2.0 v2.1.14 + Codecs – بهترین ویدئو پلیر اندروید

MoboPlayer یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که نسبت به پلیرهای موجود دارای تفاوت ها و قابلیت های بسیار زیادی است و بعنوان یکی از محبوب ترین پلیرهای اندروید محسوب می شود. با این نرم افزار قادرید هر فرمتی از فایل های ویدئویی را که دارید با کیفیت عالی مشاهده کنید و در صورت داشتن زیر نویس به مشاهده ی آن ها نیز بپردازید.

این پلیر شگفت انگیز علی رغم حجم کم خود دارای قابلیت ها و امکانات بی نظیری است که قطعا از امتحان آن پشیمان نخواهید شد !

برخی از ویژگی های MoboPlayer اندروید :

* پخش تمام فرمت های ویدیویی

* نمایش زیر نویس های فیلم ها با ساپورت زبان فارسی

* تنظیمات اندازه و رنگ زیر نویس

* استفاده از Codec نرم افزاری FFMpeg تحت مجوز LGPL

* نمایش ساعت و وضعیت باتری بر روی صفحه

* نمایش تصویر بند انگشتی از فیلم

* و ده ها قابلیت دیگر ...

فارسروید این نرم افزار را به تمام کاربران اندرویدی پشنهاد می کند که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب علاوه بر دانلود جدیدترین نسخه ی MoboPlayer ، تمام کدک های موجود برای آن را با یک کلیک دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v2.0 v2.1.14 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

 

MoboPlayer + Codecs - بهترین ویدئو پلیر اندروید

 



دانلود Iron Tanks 1.11 – بازی تانک های آهنین اندروید!

Iron Tanks 1.11 – بازی آنلاین تانک های آهنین برای اندروید همراه دیتا

Iron Tanks – تانک های آهنین یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و نبرد تانک ها برای اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی Extreme Developers به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده است و به درخواست کاربران تصمیم گرفتیم ان را خدمت شما معرفی نماییم. در این بازی شما می توانید گروهی از تانک های مختلف را تشکیل دهید و به نبرد با دشمنان که کاربران آنلاین واقعی از سراسر جهان هستند بروید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر دوست دارید گروهی از تانک را تشکیل دهید و به جنگ با دوستان خود بروید پیشنهاد ما به شما بازی آنلاینِ تانک های اهنین است که در ان ویزگی هایی عالی همچون بودن انواع تانک ها، شخصی سازی تانک های خود و … به همراه گرافیک و صداگذاری عالی تجربه ای متفاوت از بازی های اکشن انلاین را برای شما به ارمغان می اورد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Iron Tanks اندروید :

* شرکت در جنگ های آنلاینِ واقعی

* فیزیک واقع گرایانه + مخالفان واقعی

* انتخاب از میان گستره ای از تانک های علمی تخیلی

* انواع ایتم های مختلف برای ارتقاء مختلف

* بسیاری از روش های استتار و عکس برگردان

* امکان ساخت تیم توسط دوستان (بزودی ...)

بازی Iron Tanks هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است و بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Iron Tanks آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.11:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Iron Tanks - بازی تانک های آهنین اندروید!

 



دانلود Kingdom Chronicles 2 1.0 – بازی پادشاهی تواریخ 2 اندروید + دیتا !

Kingdom Chronicles 2 v1.0 – بازی استراتژیک “پادشاهی تواریخ ۲″ اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین یـک بـازی اسـتـراتـژیـک فـوق الـعـاده بـا گـیـم پـلـی خـاص پـیـشـنـهـاد ویـژه فـارسـرویـد

Kingdom Chronicles 2 نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و خارق العاده ی پادشاهی تواریخ از استودیوی بازیسازی Deltamedia در سبک بازی های استراتژیک برای اندروید است که مدت ها قبل نسخه ی اول ان را معرفی کردیم و با استقبال خوب کاربران فارسرویدی روبرو گردید و هم اکنون شاهد منتشر شدن نسخه ی دوم آن بودیم که تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و آن را در اسرع وقت در اختیار شما کاربران همیشگی قرار دهیم! نسخه ی دوم بازی همانند نسخه ی پیشین خود در قرون وسطی رخ می دهد و شما را به مدیریت یک سرزمین از تمامی جهات تجاری، فرهنگی، جنگی و … دعوت می کند! بله شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی John Brave به پادشاهی کشورتان می پردازید و می بایستی که با برنامه ریزی های دقیق و حرفه ای از سرزمین خود دفاع کرده و با گسترش اقتصاد و بالا بردن فرهنگ سرزمینتان به تجارت و بهبود شرایط زندگی کمک کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. شما می توانید نیروها و سربازانی شجاع و نیرومند را استخدام نمایید تا از سرزمین خود در برابر دشمنان دفاع کنند ؛ از طرفی وظیفه شماست که به کمک شاهزاده که توسط دشمنان دزدیده شده است، بروید و تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا شاهزاده را نجات دهید!

اگر به بازی های استراتژی اندروید علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید ما به شما بازی Kingdom Chronicles 2 را پیشنهاد می دهد که پیشنهاد می دهیم ان را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Kingdom Chronicles 2 اندروید :

* شامل ده ها قسمت های مختلف با وظایف منحصر به فرد

* مدیریت سرزمین از جهات مختلف تجاری، فرهنگی، جنگی و غیره

* شامل ده ها غنائم متعدد و بی نظیر برای بدست آوردن

* در اختیار قرار دادن انواع مهارت های جادویی و ویژه

* گرافیک خیره کننده و بسیار لذت بخش + صداگذاری مهیج

بازی Kingdom Chronicles 2 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه ی دوم ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم ان را در اختیار شما قرار می دهیم که کاملا تست شده و آفلاین اجرا میشود.

پیشنهاد می دهیم که : نسخه ی اول بازی Kingdom Chronicles را نیز از دست ندهید – برای دانلود نسخه ی اول می توانید از لینک زیر استفاده کنید :

نسخه ی اول بازی استراتژیک Kingdom Chronicles برای اندروید با حجم تقریبی ۱۳۰ مگابایت

توجه داشته باشید که : تنها ۶ مرحله اول بازی باز است و بقیه مراحل بسته می شود – به محض پیدا شدن نسخه فول جایگزین میشود.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول در گوگل پلی.

 

دانلود Kingdom Chronicles 2 - بازی پادشاهی تواریخ 2 اندروید + دیتا !

 



دانلود Elements: Epic Heroes 1.2 – بازی گرافیکی قهرمانان حماسه اندروید

Elements: Epic Heroes v1.2  – بازی نقش آفرینی آنلاین و پرطرفدار “قهرمانان حماسه” اندروید همراه دیتا + تریلر   ** آپــدیــت بــزرگ کــریــســمــس **

Elements: Epic Heroes – محیط طبیعی: قهرمانان حماسه یک بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های آر پی جی و ایفای نقش از استودیوی بازیسازی معروف GAMEVIL مخصوص دستگاه های با سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل در گوگل پلی به صورت رایگان منتشر گردید. نیروهای تاریکی کنترل قلمروی شما را به دست گرفته اند و شما باید قهرمانان حماسی را جمع آوری کرده و با گروهی از آن ها Dark Lord را شکست دهید و جهان و قلمروی خودتان را از چنگ آن ها بیرون بکشید و یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی را تجربه کنید!

گرافیک اچ دی خیره کننده، صداگذاری بسیار مهیج، محیط های کاملا طبیعی و واقعی، کنترلرهای ساده و عالی به همراه گیم پلی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند و بازی زیبای Elements: Epic Heroes را ساخته اند.

برخی از ویژگی های بازی حماسی Elements: Epic Heroes اندروید :

* کنترلرهای عالی برای حمله به سمت دشمن با لمس صفحه نمایش

* تشکیل یک تیم چهار نفره برای شکست دادن دشمنان مختلف

* به دست آوردن بالاترین امتیاز ممکن برای دریافت پاداش های شگفت انگیز

* امکان صحبت کردن (چت) با دوستان از طریق سرویس Skyrock به صورت واقعی

* جمع آوری جواهرات موجود در بازی برای ارتقاء قهرمانان و افزایش قدرت آن ها

* پشتیبانی از گوشی ها و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

بازی Elements: Epic Heroes با ده ها هزار دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Elements: Epic Heroes برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز دارد و این اتصال می تواند اینترنت سیمکارت های اهمراه اول، رایتل و ایرانسل و حتی وای فای باشد.

تغییرات نسخه ی v1.2:

* اضافه شدن ۲ محل جدید زمستانی

* Heroic mode for passing locations with one character

* سلاح ها و زره پوش های مخصوص کریسمس

* رفع مشکلات متعدد و بهبود گرافیک

 

دانلود Elements: Epic Heroes - بازی گرافیکی قهرمانان حماسه اندروید

 



دانلود Toy Defense 4: Sci-Fi 1.5.0 – بازی دفاع اسباب بازی 4 اندروید!

Toy Defense 4: Sci-Fi v1.5.0 – نسخه چهارم بازی دفاع اسباب بازی اندروید همراه دیتا – با امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ و قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی

پس از معرفی و انتشار نسخه های اول، دوم و سوم بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Toy Defense توسط استودویوی بازیسازی Melesta Games چند دقیقه پیش شاهد منتشر شدن نسخه ی چهارم این بازی واقعا زیبا و گرافیکی با نام Toy Defense 4: Sci-Fi در مارکت اندروید بودیم که با قیمت ۲.۹۹ دلار برای فروش در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! این بازی به صورت روبرو در گوگل پلی منتشر شده است: ” لرزه! ربات ها برای به دست گرفتن قدرت بر جهان حمله کرده اند! هم اکنون شما آماده شوید و جلوی آن ها بایستید و به عنوان یک فرمانده و یک جنگنده ستمگران را از جهان خارج کنید! سربازانی بی باک را استخدام، زره پوش هایی قدرتمند را ایجاد و با انواع سلاح های مختلف یک سپاه قدرتمند را تشکیل دهید و زیباترین بازی استراتژیکی را تجربه کنید!

گرافیک بازی Toy Defense 4: Sci-Fi نسبت به نسخه های قبلی بسیار بهبود یافته است و آن را به همه ی دوستداران بازی های استراتژیک اندروید پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Toy Defense 4: Sci-Fi اندروید :

* پیش بردن ۷۲ ماموریت در مکان های شگفت آور همچون مریخ و جنگل های بیگانه

* مبارزه با ۸ نوع از دشمنان برای از بین و نابود سازی توسط شما و بازیکن

* استقرار تفنگ دارها و توپخانه ها برای متوقف کردن نیروهای متخاصم

* استفاده از سیستم قدرتمند یو پی اس برای ارتقا سربازان خود

* امکان بازی به صورت آنلاین و همکاری و یا رقابت با دوستان خود

* جمع آوری افتخارات متعدد در طول جنگ های مختلف

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده + صداگذاری بسیار هیجان انگیز

بازی Toy Defense 4: Sci-Fi هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

نسخه های یک، دو و سه بازی دفاع اسباب بازی :

دانلود Toy Defense – بازی استراتژیک دفاع اسباب بازی ۱ اندروید + دیتا

دانلود Toy Defense 2 – بازی استراتژی دفاع اسباب بازی اندروید + دیتا

دانلود Toy Defense 3: Fantasy – بازی دفاع اسباب بازی ۳ اندروید + دیتا

تغییرات نسخه ی v1.5.0:

* اضافه شدن ویزگی های کریسمس

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Toy Defense 4: Sci-Fi - بازی دفاع اسباب بازی 4 اندروید!

 



دانلود Mental Hospital III 1.01.02 – بازی ترسناک “بیمارستان روانی 3″ اندروید + دیتا

Mental Hospital III v1.01.02 – یک بازی اول شخص ترسناک برای اندروید همراه دیتا – آفلاین

Mental Hospital III نسخه ی سوم از بازی ترسناک و بسیار زیبای بیمارستان روانی از استودیوی بازیسازی AGaming برای دستگاه های اندرویدیست که ورژن اول آن چند دقیقه پیش با قیمت ۱.۹۹ دلار در مارکت اندروید (Google Play) عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در اسرع وقت و همزمان با زمان عرضه شدن خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی که به صورت اول شخص طراحی شده است شما را به یک بیمارستان روانی دعوت می کند که باید ماموریت هایی را پشت سر بگذارید! بله.. داستان از این قرار است که دوستانتان همگی به طرز مشکوکی به قتل رسیده اند و با استفاده از یک دوربین فیلمبرداری، فیلم هایی از جزئیات مرگ ان ها ذخیره شده است که پلیس بدون در نظر گرفتن این مدارک از قاتل ان ها می گذرد. این دوربین در مکانی مرموز در بیمارستان روانی ها می باشد و برای پیدا کردن آن، شما وارد این بیمارستان شده اید و …! گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج، صحنه های ترسناک و کنترلرهای ساده همگی در این بازی دست به دست هم داده اند تا یک بازی فوق العاده را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی ترسناک Mental Hospital III اندروید :

* ماجراجویی در انواع مکان های ترسناک

* مواجه شدن با انواع پازل های متعدد

* پخش موسیقی های ترسناک در حین بازی

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی

* بازی به صورت اول شخص در نقش شخصیت اصلی

* گرافیک اچ دی به همراه صحنه های وحشتناک

بازی Mental Hospital III هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد… برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.01.02 :

* بروزرسانی برای ورژن آخر بازی.

 

دانلود Mental Hospital III - بازی ترسناک

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline