دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود Samurai Siege 749.0.0.0 – بازی اعتیادآور سامورایی اندروید!

جدیدترین نسخه ی بازی استراتژیک آنلاین سبک کلش آف کلینز Samurai Siege 749.0.0.0 اندروید + تریلر

Samurai Siege – محاصره سامورایی یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک واقعا خیره کننده در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازیسازی Space Ape Games مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که بیش از ۳ میلیون بازیکن در سراسر جهان از پرطرفدارترین بازی های استراتژیک آنلاین به شمار می رود! در این بازی شما در نقش سامورایی ها باید از قبیله ی خود در برابر دشمنان محافظت کنید و مانع از نفوذ آن ها به قلمروتان شوید! ارتشی شکست ناپذیر از سامورایی ها را همین الان تشکیل دهید و به سمت دشمنان حرکت کنید و با شکست دادن آن ها تجهیزاتی جدید را بدست بیاورید و رفته رفته قلمری خود را گسترش دهید!

در بازی انواع نینجاهای زیرک به صورت مخفیانه به قلمروی شما حمله می کنند که شما نیز باید به صورت زیرکانه آن ها را نابود کنید و نگذارید آسیب به قبلیه وارد کنند! یکی از قابلیت های عالی این بازی همانند بازی Clash Of Clans امکان متحد شدن با دیگر قبایل و دیگر بازیکنان می باشد که می توانید با قدرتی بالا بیشترین تخریب و آسیب را به قبایل دیگر وارد کنید! اگر از علاقه مندان به بازی معروف کلش آف کلینز هستید بازی فوق العاده زیبای Samurai Siege را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Samurai Siege اندروید :

* ساخت یک ارتش از سامورایی ها برای نبرد با دشمنان

* ساخت قبیله ی شخصی خود با استفاده از ابزارهای متعدد

* مبارزه در محیط های متعدد مثل دره های سرسبز و کوه های صخره ای

* امکان متحد شدن با دیگر کاربران و تشکیل یک قبیله ی قدرتمند

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی

بازی Samurai Siege با میلیاردها دریافت از پرطرفدارترین بازی های اندرویدیست که امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را از آن خود نموده است و ما امروز در فارسروید به صورت کاملا اختصاصی اخرین نسخه ی آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Samurai Siege برای اجرا به اینترنت نیاز دارد و این اتصال می تواند از طریق سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل + وای فای صورت بپذیرد و به هیچگونه گذر از تحریمی نیاز ندارد!

نکته ای در مورد بازی : بازی Samurai Siege نیاز به فایل دیتا دارد که هنگام اجرای بازی به راحتی شروع به دانلود می کند و حجم آن کمتر از ۵۰ مگابایت است.

تغییرات نسخه ی v749.0.0.0 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Samurai Siege - بازی اعتیادآور سامورایی اندروید!

 



دانلود Legend of Empire – Daybreak 1.1.10 – بازی افسانه امپراطوری اندروید!

Legend of Empire – Daybreak | افسانه امپراطوری – سپیده دم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژی آنلاین از استودیوی بازیسازی Fingerdance مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با صدها هزار بازیکن از سراسر جهان از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن به ساخت امپراطوری می پردازید و با گسترش امپراطوری قدرت خودتان را افزایش می دهید! امکان تشکیل اتحاد نیز در بازی فراهم آمده است که بتوانید با دیگر بازیکنان جهانی یک اتحاد قدرتمند را تشکیل دید و با قدرتی چند برابر به دشمنان حمله کنید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و امتیاز خودتان را افزایش دهید.

بازی علی رغم این همه طرفدار و گرافیک و طراحی زیبای خودش متاسفانه هنوز در هیچ وبسایت ایرانی معرفی نشده است و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و ان را خدمت شما کاربران دوستدار بازی های استراتژی معرفی نماییم و شاهد این موضوع باشید که تا چند روز اینده این بازی در تمامی وبسایت های ایرانی پخش خواهد شد!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Legend of Empire – Daybreak اندروید :

* ساخت و سفارشی کردن امپراتوری خود برای بدست آوردن شکوه سابق!

* آموزش و ارتقاء نیروهای خود با انواع توانایی ها و مهارت های منحصر به فرد

* احضار و استخدام قهرمانان افسانه ای

* امکان ایجاد یک اتحاد قدرتمند و یا پیوستن به یک اتحاد و نبرد با هم!

* امکان چت کردن با بازیکنان دیگر در هنگام بازی کردن و مبارزه

بازی Legend of Empire – Daybreak هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسرویدان را معرفی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Legend of Empire – Daybreak به صورت اینترنتی و آنلاین است و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد و با اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v1.1.10:

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Legend of Empire - Daybreak - بازی افسانه امپراطوری اندروید!

 



دانلود Moon+ Reader Pro 3.0.2 – برنامه کتابخوان مون ریدر اندروید

کتاب خوان قدرتمند Moon+ Reader Pro v3.0.2 Patched/Modded با پشتیبانی از زبان شیرین فارسی – امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ و قیمت ۵ دلار در Google Play

Moon+ Reader Pro نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای دیوایس های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود می توانید یک کتابخانه ی آنلاین را همیشه همراه خود داشته باشید ! این اپلیکیشن قادر است کتاب ها را برای شما بخواند و دیگر نیازی به خواندن آن ها نداشته باشید! نرم افزار Moon+ Reader Pro یک کتابخانه ی آنلاین را در خود نهفته است که شامل تعداد بسیار زیادی از کتاب هاست و می تواند فایل های با فرمت TXT ، HTML ، EPUB ، UMD ، fb2 ، CHM ، ZIP و OPDS را برای شما بخواند .

از ویژگی های این نرم افزار می توان به مواردی نظیر دیکشنری آنلاین و آفلاین ، دارا بودن حالت شب ، دارا بودن ۱۰ تم متنوع ، ۵ حالت خودکار اسکرول ، گزینه هایی برای خواندن طولانی و سلامت چشمان شما و پشتیبانی از ۳۸ زبان زنده ی دنیا اشاره کرد .

برخی از قابلیت های اپلیکیشن Moon+ Reader Pro اندروید :

* دارا بودن بیش از ۲۰ تم اختصاصی و زیبا با قابلیت سفارشی سازی

* امکان تنظیم فونت دلخواه برای نمایش فونت ها

* امکان هایلایت کردن متن ها توسط کاربر

* پشتیبانی ویژه از فرمت PDF با سرعت بالا

* پشتیبانی از زبان های زنده دنیا

* محیط کاربری ساده و کلاسیک

برای دانلود جدیدترین ورژن برنامه ی Moon+ Reader Pro به صورت رایگان از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

توجه داشته باشید که: نسخه ای از نرم افزار Moon+ Reader را که برای شما قرار داده ایم نسخه پچ شده است و به هیچ وجه با خطای لایسنس و ارور نسخه جدید مواجه نخواهید شد.

تغییرات نسخه ی v3.0.2:

* رفع مشکلات متعدد برای بهبود عملکرد

 

Moon+ Reader Pro  - برنامه کتابخوان اندروید

 



دانلود Now Browser Pro 2.9.9A – مرورگر سریع و بسیار عالی اندروید

مرورگر سریع Now Browser Pro v2.9.9A اندروید با امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ و قیمت ۰.۹۹ دلار

Now Browser Pro – نو بروزر پرو یک نرم افزار قدرتمند، بسیار سبک و سریع در زمینه مرورگرهای وب گوشی های اندرویدی است که توسط گروه برنامه نویسی Lorenzo Zanotto توسعه داده شده است و با استفاده از آن می توانید صفحات وبسایت ها و وبلاگ ها را با بالاترین سرعت ممکن بارگزاری نمایید. تا به امروز مرورگرهای مختلفی همچون فایرفاکس، اوپرا، هبیت، گوگل کروم و غیره را برای اندروید معرفی کرده ایم که با استقبال عالی شما روبرو گردیده است و همگی حجم بالایی از رم را اشغال می کنند و اما مرورگری که امروز ما معرفی می کنیم با دارا بودن حجمی معادل ۱۰۰ کیلوبایت بدون هیچگونه استفاده از رم گوشی می توانید چندین تب را همزمان بارگزاری نمایید و از داشتن یک مرورگر سبک و عالی اندرویدی لذت ببرید.

از ویژگی های کلیدی این مرورگر می توان به باز کردن تب به صورت نامحدود، دارا بودن مد سریع جاوا اسکریپت و اینترفیس کلاسیک با تم گوگل نو (Google Now) اشاره کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Now Browser Pro اندروید:

* باز کردن چندن تب به صورت همزمان (نامحدود)

* پشتیبانی از فلش پلیر برای بارگزاری فایل های فلش سایت ها

* امکان استفاده به صورت تمام صفحه (فول اسکرین)

* نمایش و بارگزاری صفحات وب به زیباترین شکل ممکن با سرعتی بالا

* پشتیبانی از بوکمارک برای اضافه کردن سایت های مورد علاقه

* اشتراک گذاری مستقیم صفحات وب از طریق مرورگر با گزینه share

* دارا بودن تنظیماتی برای فعال و غیرفعال کردن فلش پلیر و موقعیت، مسیر ذخیره سازی فایل ها و غیره

اپلیکیشن Now Browser Pro هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۰.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را که همین چند دقیقه پیش منتشر شده است را در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : این مرورگر نیز فیلترشکن نیست و با آن نمی توانید از تحریم ها عبور کنید!

تغییرات نسخه ی v2.9.9A:

* پشتیبانی کامل از NEXUS PLAYER

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Now Browser Pro - مرورگر سریع و بسیار عالی اندروید

 



دانلود Now Browser Extended(Material) 1.7.2 – مرورگر سریع اندروید

Now Browser Extended(Material)l سریع ترین، سبک ترین و بهترین مرورگر وب برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی معرفی شده است و توانسته در سایت های امتیازدهی مختلف ۵ ستاره را از آن خود نماید! با استفاده از این مرورگر بسیار سریع می توانید صفحات وبسایت ها و وبلاگ ها را با بالاترین سرعت ممکن بارگزاری نمایید! تا به امروز مرورگرهای مختلفی همچون فایرفاکس، اوپرا، هبیت، گوگل کروم و غیره را برای اندروید معرفی کرده ایم که با استقبال عالی شما روبرو گردیده است و همگی حجم بالایی از رم را اشغال می کنند و اما مرورگری که امروز ما معرفی می کنیم با دارا بودن حجمی کمتر از یک مگابایت بدون هیچگونه استفاده از رم گوشی می توانید چندین تب را همزمان بارگزاری نمایید و از داشتن یک مرورگر سبک و عالی اندرویدی لذت ببرید!

اگر دوست دارید یک مرورگر سریع و ساده را در اندرویدفون خود داشته باشید ما به شما اپلیکیشن Now Browser Extended(Material)l را پیشنهاد می دهیم که فاقد تبلیغات آزاردهنده است و می تواند بهترین گزینه و بهترین انتخاب برای شما باشد!

برخی از امکانات و ویژگی های اپلیکیشن Now Browser Extended(Material)l اندروید :

* پشتیبانی از بوکمارک برای اضافه کردن سایت های مورد علاقه

* باز کردن چندن تب به صورت همزمان (نامحدود)

* امکان وبگردی به صورت Incognito Mode یا همان حالت ناشناس

* پشتیبانی از Popup blocker برای مسدودسازی پنجره های شناور

* پشتیبانی از فلش پلیر برای بارگزاری فایل های فلش سایت ها

* امکان استفاده به صورت تمام صفحه (فول اسکرین)

* نمایش و بارگزاری صفحات وب به زیباترین شکل ممکن با سرعتی بالا

* اشتراک گذاری مستقیم صفحات وب از طریق مرورگر با گزینه share

* دارا بودن تنظیماتی برای فعال و غیرفعال کردن فلش پلیر و موقعیت، مسیر ذخیره سازی فایل ها و غیره

اپلیکیشن Now Browser Extended(Material)l هم اکنون در پلی استور با قیمت ۱.۸۶ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید آخرین نسخه ی پولی ان ر ابه صور ترایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.7.2:

* پشتیبانی کامل از NEXUS PLAYER

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود Now Browser Extended(Material - مرورگر سریع اندروید


دانلود TSF Shell 3D Launcher 3.1.3 Patched – لانچر قدرتمند اندروید

پس از معرفی لانچرهای متعددی برای اندروید و بررسی ویژگی های هر کدام از آن ها امروز قصد معرفی لانچری شگفت انگیز با نام TSF Shell را داریم که به صورت سه بعدی می باشد و از محبوب ترین لانچرها محسوب می شود . این لانچر بی نظیر با تمام لانچرهایی که تاکنون معرفی کردیم تفاوت اساسی دارد و آن را به افرادی که از ظاهر تکراری و خسته کننده ی اسمارت فون خود خسته شده اند ، پیشنهاد می کنیم. لانچر فوق امکانات شخصی سازی فراوان و گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد و گرافیک منحصر به فرد و عالی آن قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد . تا به امروز بیش از صدها پوسته برای این لانچر ارائه شده است که با داشتن ان ها هرروز را می توانید با اینترفیسی شگفت انگیز و بی نظیر شروع کنید ! از ویژگی های لانچر TSF Shell می توان به مواردی همچون شخصی سازی صفحات هوم اسکرین ، قرار دادن ویجت های متعدد در صفحه ی اصلی برای دسترسی سریع به برنامه ها و قرار دادن یادداشت و متن های دلخواه برروی صفحه ی اصلی اشاره کرد. یکی از افکت های جالب به کار برده شده در این لانچر جلوه های آتشین می باشد که  مثلا ویجت شما آتش می گیرد و شما برای خاموش کردن آن مجبور به تکان دادن ویجت می شوید .

 

دانلود TSF Shell - لانچر قدرتمند و حرفه ای اندروید

 

TSF Shell از گران قیمت ترین لانچرهای موجود در مارکت اندروید می باشد و هم اکنون با قیمت ۱۱.۹۰ دلار به فروش می رسد !! ما جدیدترین نسخه ی ان را برای شما قرار داده ایم که می توانید با لینک مستقیم و به صورت رایگان آن را از فارسروید برای اسمارت فون خود دانلود کنید و با ظاهر خسته کننده و تکراری اسمارت فون خود خداحافظی کنیـد !

تغییرات نسخه ی v3.1.3 Patched:

* همه چیز عوض شده است!

* بهینه سازی برخی از فرآیندهای عملیاتی و رفع مشکلات

 



دانلود MX Player Pro 1.7.35 – برنامه ویدئو پلیر اندروید

MX Player یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است فیلم های شما را با کیفیت اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد.

برخی از امکانات ویژگی های برنامه MX Player اندروید :

* پخش تمام فرمت های ویدئویی موجود

* پشتیبانی از تمام فرمت های زیرنویس

* قابلیت چرخش خودکار صفحه ی نمایش

* نمایش ویدئوها در سایزهای مختلف

* پشتیبانی کامل از اندروید ۴.۲

* دارا بودن قفل کودک

* دارا بودن تم های متنوع

* سازگاری با سی پی یو های چند هسته ای

* امکان تنظیم میزان روشنایی صفحه

* امکان استفاده به عنوان پخش کننده فیلم ها به صورت آنلاین

* پشتیبانی از فیلم های FULL HD در گوشیهایی با سخت افزار مناسب

برای دانلود جدیدترین و آخرین نسخه ی اپلیکیشن پلیر MX Player به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

تغییرات نسخه ی v1.7.35:

* اضافه شدن تم های جدید

* Applied Material design

* Support styling of playback screen interface

* رفع اشکالات مختلف و بهبود عملکرد

 

MX Player + Codecs - ویدئو پلیر بی نظیر اندروید

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline