دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود iFont (Fonts For Android) 5.3 – تغییر فونت اندروید!

iFont نرم افزاری محبوب و کاربردی برای تغییر فونت اسمارت فون اندرویدی شماست که با آن قادر خواهید بود از میان صدها فونت حرفه ای و شیک یکی را بعنوان فونت گوشی خود انتخاب کرده و زیبایی آن را دو چندان کنید . با این برنامه می توانید هرروز را با یک فونت جدید شروع کنید .

توابع اصلی برنامه iFont اندروید :

* قابلیت تغییر اندازه ی فونت

* قابلیت بازگرداندن فونت پیش فرض و اصلی گوشی

* پیش نمایش مستقیم فونت قبل از اعمال برروی گوشی

* قابلیت آپدیت برنامه

* تغییر فونت بدون نیاز به راه اندازی مجدد

جدیدترین و آخرین ورژن اپلیکیشن iFont را به صورت کاملا سالم پچ و کرک شده است را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید برای موبایل و یا تبلت اندرویدی خود دریافت کنید و فونت ان را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید…

تغییرات نسخه ی v5.3 : (نسخه پولی و آنلاک شده)

* اضافه شدن چندین استایل و قابلیت جدید

* رفع مشکل عوض نشدن فونت در برخی از دیوایس ها

 

iFont Android

 



دانلود MX Player Pro 1.7.36 – برنامه ویدئو پلیر اندروید

MX Player یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است فیلم های شما را با کیفیت اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد.

برخی از امکانات ویژگی های برنامه MX Player اندروید :

* پخش تمام فرمت های ویدئویی موجود

* پشتیبانی از تمام فرمت های زیرنویس

* قابلیت چرخش خودکار صفحه ی نمایش

* نمایش ویدئوها در سایزهای مختلف

* پشتیبانی کامل از اندروید ۴.۲

* دارا بودن قفل کودک

* دارا بودن تم های متنوع

* سازگاری با سی پی یو های چند هسته ای

* امکان تنظیم میزان روشنایی صفحه

* امکان استفاده به عنوان پخش کننده فیلم ها به صورت آنلاین

* پشتیبانی از فیلم های FULL HD در گوشیهایی با سخت افزار مناسب

برای دانلود جدیدترین و آخرین نسخه ی اپلیکیشن پلیر MX Player به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

تغییرات نسخه ی v1.7.36:

* Black theme is returned

* اضافه شدن : Share menu

* اضافه شدن : workaround for hardware menu button bug of some LG devices

* اضافه شدن : options for trying HW and HW+ in sequence, under Settings > Decoder

* اضافه شدن : system notification bar colorizing option for Android 5.0 Lollipop

* اضافه شدن : default subtitile sync option under Settings > Subtitle

* رفع اشکالات مختلف و بهبود عملکرد

 

MX Player + Codecs - ویدئو پلیر بی نظیر اندروید

 



دانلود Sacra Terra: Kiss of Death 1.3 – بازی بوسه مرگ اندروید + دیتا

Sacra Terra: Kiss of Death – زمین مقدس: بوسه مرگ یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های ماجراجویی و هیدن آبجکت از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Alawar Entertainment مخصوص سیستم عامل اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت قبل با قیمت ۳.۹۹ دلار در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد. این بازی با داستان اصلی روبرو شکل گرفته است: “عشق به اندازه ای قدرتمند است که می تواند در مقابل بزرگترین اهریمن هم پیروز باشد!”. در این بازی شما می بایستی که با تلاش خود برای نجات نامزد خود آیتم های جدید را پیدا کنید و یکی از زیباترین بازی های ماجراجویی اندروید را تجربه نمایید.

بازی Sacra Terra: Kiss of Death با دارا بودن گرافیک اچ دی خارق العاده، صداگذاری مهیج و دلهره آور به همراه کنترلرهای لمسی ساده تجربه ای متفاوت از بازی های Adventure را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Sacra Terra: Kiss of Death اندروید:

* ماجراجویی در بیش از ۵۵ مکان بسیار هیجان انگیز

* شامل بیش از ۲۷ مینی گیم بسیار چالش برانگیز و زیبا

* شامل بیش از ۱۷ صحنه های شی پنهان عالی

* شامل بیش از ۱۸ صحنه های سینماتیک بسیار زیبا

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

نسخه ی اندرویدی بازی اشیاء پنهان Sacra Terra: Kiss of Death را ما امروز در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و ان را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.3:

* رفع مشکلات و باگ ها + بهبود گرافیک

 

دانلود Sacra Terra: Kiss of Death - بازی بوسه مرگ اندروید + دیتا

 



دانلود Alien Creeps TD 1.5.2 – بازی خزش بیگانگان اندروید!

Alien Creeps TD یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های برج دفاعی و استراتژیک از استودیوی Outplay Entertainment Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با پانصد هزار دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های Strategy اندروید قرار دارد! در این بازی بیگانگان به سرزمین شما حمله کرده اند و شما باید با استفاده از انواع نیروها و واحدهای مختلف جلوی ان ها بایستید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و یکی از بهترین بازی های سبک دفاع از برج را تجربه کنید. انواع مختلفی از دشمنان پیش روی شما قرار دارند از هیلیکوپترها بگیرید تا انواع ربات های جنگی! شما با از بین بردن دشمنان به جمع اوری امتیاز برای باز کردن واحد ها و آیتم های جدید می پردازید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Alien Creeps TD اندروید :

* دفاع از سرزمین خود با انواع برج های دفاعی مختلف

* سه حالت مختلف بازی با امکان انتخاب توسط بازیکن

* انواع سواره و پیاده نظامها برای دفاع از سرزمین

* انواع برج های مختلف برای آنلاک سازی و دفاع

* انواع دشمنان مختلف برای از بین بردن و نابود کردن

* گرافیک رنگارنگ با صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی Alien Creeps TD هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.5.2:

* اضافه شدن دشمنان جدید!

* اضافه شدن ویژگی های جدید!

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Alien Creeps TD + Mod - بازی خزش بیگانگان اندروید!

 



دانلود Defense zone 2 HD 1.4.2 – بهترین بازی دفاعی اندروید + دیتا

Defense zone 2 HD v1.4.2 – یک بازی دفاعی فوق العاده زیبا برای اندروید همراه دیتا – امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ و قیمت ۲.۹۹ دلار در Google Play

Defense zone 2 HD نسخه ی دوم بازی مهیج و فوق العاده زیبای منطقه دفاع برای سیستم عامل اندروید می باشد که از گرافیکی ترین و اعتیادآورترین بازی های دفاعی محسوب می شود و توانسته است تعداد بسیار زیادی از کاربران را به سمت خود بکشاند به گونه ای که امتیاز ۴.۷ را در مارکت از آنِ خود کرده است. در این بازی بی نظیر شما باید از سرزمین خود در برابر دشمنان محافظت کنید و جلوی آن ها بایستید. انواع و اقسام نیروها در اختیار شماست ، پس با ان ها راه های ورد دشمنان به سرزمین خود را ببنید و نگذارید آن ها وارد وطن شوند و آن ها را نابود کنید. بازی در ابتدا آسان می باشد و سلاح هایی نه چندان قدرتمند در اختیار شماست که با طی کردن مراحل علاوه بر سخت شدن مراحل ، سلاح هایی ویرانگر در اختیارتان قرار خواهد گرفت که جذابیت و هیجان بازی را چند برابر می کند. سبک بازی دقیقا شبیه بازی محبوب Field runners اما گرافیکی تر و جذاب تر می باشد .

بازی از چهار زبان انگلیسی ، روسی ، فرانسوی و آلمانی پشتیبانی می کند و گرافیک عالی ، کیفیت صدا گذاری واقعی و گیم پلی اعتیاد آور آن تجربه ی بهترین بازی Defense را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. از ویژگی های بازی می توان قابلیت خرید سلاح های جدید ، امکان بزرگنمایی بر روی هدف ، دارا بودن سه سطح دشواری و امکان مقایسه کردن امتیاز خود با دیگر کاربران موجود را نام برد.

 

دانلود Defense zone 2 HD - بهترین بازی دفاعی اندروید + دیتا

 

ناگفته ماند که بازی Defense zone 2 HD هم اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلاردر مارکت اندروید به فروش می رود و ما امروز در فارسروید نسخه ی فول آن را به همراه فایل دیتا برای دانلود قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند دوستان علاقه مند به بازی های دفاعی-جنگی قرار بگیرد .

تغییرات نسخه ی v1.4.2:

* اضافه شدن موزیک های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 



دانلود Minigore 2: Zombies 1.15 – بازی مینیگور 2: زامبی اندروید!

Minigore 2: Zombies v1.15- بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار مینیگور ۲ : زامبی اندروید – بدون دیتا

Minigore 2: Zombies مینیگور ۲: زامبی یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید است که توسط استودیوی Mountain Sheep به صورت رایگان عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دانلود شده است! در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی ” John Gore ” به نبرد با زامبی های مختلف می پردازید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید! شما در نقش جان گور باید از مناطق مختلف و متنوع همچون دریاچه ها، بیابان ها، گورستان ها و … عبور کنید و در مسیر حرکت خود انواع دشمنان را با سلاح های مختلفی که در دست دارید از بین ببرید و سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. اگر به بازی های اکشن و کم حجم اندرویدی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید ما به شما Minigore 2: Zombies را پیشنهاد می دهیم !

برخی از ویژگی های بازی اکشن Minigore 2: Zombies اندروید :

* شامل بیش از ۳۰۰ چالش فوق العاده!

* ۲۰ شخصیت مختلف برای انتخاب توسط شما

* بیش از ۶۰ دشمنان مختلف برای نابود کردن

* جمع اوری دستاوردها برای ارتقای سلاح ها و قدرت

* در اختیار قرار دادن +۱۰ سلاح قدرتمند و عالی

* موتور PROPRIETARY برای نمایش +۱۵۰ زامبی در صفحه

* طراحی فوق العاده عالی با گرافیک اچ دی

بازی Minigore 2: Zombies هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شد ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.15:

* رفع اشکالات مختلف بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Minigore 2: Zombies - بازی مینیگور 2: زامبی اندروید + مود !

 



دانلود Defenders of Suntoria 1.1.0 – بازی مدافعان سانتوریا اندروید!

Defenders of Suntoria v1.1.0 + Mod With ۱۰۰۱۰۰۱۰۰ Stars – بازی فوق العاده زیبا و مهیج استراتژیکی مدافعان سانتوریا همراه دیتا – کاملا تست شده نسخه معمولی + مود شده با ستاره بی نهایت !

Defenders of Suntoria یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی Melesta Games خالق بازی های مشهوری چون نسخه های ۱، ۲، ۳ و چهار Toy Defense ، Zombies: Line of Defense و Kingdom’s Heyday برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را در اسرع وقت و برای اولین بار حضور شما دوستداران بازی های استراتژیک اچ دی معرفی نماییم! در این بازی هدایت و کنترل ارتشی قدرتمند در دستان شماست که با ان ها در مقابل ارواح شیطانی بایستید و از جان پادشاه محافظت به عمل بیاورید! تلاش برای ارتقا و ساخت ارتشی بی نظیر ساعت ها شما را به گوشی میخکوب خواهد نمود و در آن شما باید با اتخاذ تله های متعدد در مکان های مختلف مانع از ورود دشمنان به پادشاهیی خود شوید و یکی از بهترین بازی های استراتژیکی اندروید را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Defenders of Suntoria اندروید :

* سه حالت بازی : First Battle, One Life, and One Wave

* پشت سر گذاشتن بیش از ۲۰ ماموریت هیجان انگیز

* انتخاب قهرمان مورد علاقه از میان جادوگر، بربر، آرچر و یا شوالیه

*تجهیز مزدوران خود با شمشیرهای تخریب، کمان و دیگر سلاح ها

* اتخاذ تله های مختلف برای از بین بردن دشمنان

* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی با جلوه های بصری

بازی Defenders of Suntoria هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی آن را در میان تمامی وبسایت ها به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که ساعت ها شما را مشغول می سازد.

تغییرات نسخه ی v1.1.0 :

* انتشار نسخه اول در گوگل پلی.

 

دانلود Defenders of Suntoria - بازی مدافعان سانتوریا اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline